?

Log in

Shuffleモニ。
Japanese Pop Karaoke Group!
New release! 
22nd-Feb-2008 12:26 pm


Tracklist
1. Mikan
(Jyun, Linda, Kimi, Kang, Xia, Mia)

2. Onna ni Sachi Are
(Asashi, Kang, Mia, Jyun, Linda, Kimi, Xia)

DOWNLOAD
Mikan - [SS] // [MU]

Onna ni Sachi Are - [SS] // [MU]

I hope you enjoy this release!

* * *

First of all, I'm sorry for the late release. *bows* I just got Xia's lines yesterday, so I had to finish the project this morning.

All of you sound great here! I think the members have improved a lot.
(I'm still not satisfied with my mixing, though..the voices are kind of loud..? Haha. >_>)

* * *

Don't forget to comment here and tell me if you're planning to participate in the next project.

Do you already have ideas for our next project?
I have too many actually. XD

We could do KAT-TUN, NEWS (or JE in general), DBSK, Koda Kumi or whatever.. or we could just stick to H!P.
It's up to you! Please tell me what you think.


-Mia
Comments 
22nd-Feb-2008 11:53 am (UTC)
Wow they're both so good! Onna ni Sachi Are sounds so great~. We're all really improving! I don't notice anything wrong with the mixing. I think it's good. =D

I vote NEWS! Weeeek to be specific. I love that song. It'd be so much fun recording. xD
22nd-Feb-2008 11:59 am (UTC)
I'm glad you liked the songs =D

okay..*makes a note* XDD
22nd-Feb-2008 06:34 pm (UTC)
I SECOND THAT VOTE! ALSKDALSJD
23rd-Feb-2008 06:40 am (UTC)
I was wondering.. if we were gonna do Weeeek as part of our next project, would you be splitting up lines by NEWS members or just randomly? Because I think if it was by NEWS members, it would sound so great. lol...
23rd-Feb-2008 10:27 am (UTC)
Uhm well, I guess I have to split it randomly, because only 3 people will be singing this song.
You can drop me a mail if you like and suggest something =D
23rd-Feb-2008 10:42 am (UTC)
Oh, only 3 people? So sad. lol.
I was thinking.. I guess, assign 2 NEWS members per person. I think it'll be easier to split and sound closer to the original. xD
23rd-Feb-2008 10:50 am (UTC)
Yeah, because this time we'll do shuffles =o
Okay =D
(Deleted comment)
22nd-Feb-2008 04:07 pm (UTC)
Glad you liked them *o*

The deadline will be before the 19th =D
(where are you moving? =O)

I know you like DBSK, so maybe you want to record one of their songs? XD
(Actually I'd also really like to do SuJu's 'Twins' =o but it's too difficult and I can't really sing in Korean XD)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
22nd-Feb-2008 04:27 pm (UTC)
(I thought so, too, actually XD BUT when Echo was still active, they did "Crystal" and it's Korean, isn't it? So I guess it's not a big deal, if we record something in Korean. We could try to gather a few more members and record it as an unofficial Shufflemoni song XD)

Thanks =D
22nd-Feb-2008 04:22 pm (UTC)
Aww, amazing XD

Yeah, you're right. DBSK songs are difficult. XD
I'd like to record one of their songs, too, so feel free to suggest something :D

SOOO TRUE XDD the rapping in Rokkugeo!!! is difficult and so fast XDD
(Deleted comment)
22nd-Feb-2008 04:53 pm (UTC)
"Stay with me tonight" is a great song ♥ the chorus is kind of low though XD but we could try this one. Do "Gosenshi" and "Day Moon ~Harudal" have instrumentals? o_ô I don't remember XD
Aww, I'd love to record Purple Line. I'm kind of addicted to it XD
AND the rapping in this song shouldn't be a problem, because I can cut Yunho's rapping out and place it in the recording ..I know it's cheating, but in PL he sounds like a girl anyway XD

Rokkugeo would be so much fun XD lol
I guess the only song without rapping is Chutcha? =O

Twins will be A LOT of work.. are you still in? XD
(Deleted comment)
22nd-Feb-2008 05:37 pm (UTC)
Aaah, I forgot XDD thanks!

When I listened to Purple Line, I didn't recognize Yunho, either. XDDD I thought the rapping was done by some hip hop chick LOL XDD
Here are the lyrics that I have:

Yo…check it
Ushinatte shimau you na kore kangae kata
You must be lovin’ the way
Susuma nakya damesa
Let me tsuyoi jibun no sou ja things that you do
Keep on workin like that
Only a cocky man
Bokura no Past tobase Show you what’s between


"But cutting Yunho's rapping out to display in all it's glory sounds good too XD" fdjkghdfjkgh XD

You're right, Chutcha has one x__x *is listening to it right now*
I don't really like Endless Moment..>__> ( I want a U instrumental u_u)

We have to practice a lot XD
(Deleted comment)
(Deleted comment)
(Deleted comment)
22nd-Feb-2008 06:27 pm (UTC)
Thanks so uch for the upload *O*~

I have to start practicing, too.
BUT remember, Purple Line comes first XDD

Byebye ~ :D
22nd-Feb-2008 06:00 pm (UTC)
dfgdgrghr XDD
and then suddenly Yunho's voice comes in during the rap LMAO XDDDDD *DIES*
Let's try it! =D It's such a great song XDD

Oh and I think I'd crack up trying to record Yoochun's part 8DDDDDD
because of that "I really wanna touch myself" part? XD I can't stop laughing when I listen to this line XDDD

YES, I'd love to have it! *O* Well, U is easier than Twins I guess. The notes are easier to sing XD

hahaha XD same here. I tried to record Twins before, but I kinda..failed XDDDD
22nd-Feb-2008 06:45 pm (UTC)
aldjifjalksda <3 i love the releases! everyone sounds great! we really are improving i'm so happy they're out! great job Mia!

also.. for the new project.. i'm pretty fine with whatever.. i totally agree with both asashi and jyun XD both NEWS and the DBSK stuff would be good (and i totally love Stay with me tonight btw) =)
22nd-Feb-2008 06:50 pm (UTC)
Thanks a lot =D

Do you mind if I place you in Weeeek? =D I think your voice is quite suitable for this song!
(I promise well do Stay with me tonight in the future!)
22nd-Feb-2008 07:08 pm (UTC)
NOT AT ALL! i love weeeek hahahaha <3333 this makes me quite happy.. and omg yay Stay with me tonight later! yay hahaha we've all done really well with the DBSK songs before, so i wouldn't worry about it coming out bad =)

*starts singing weeeek*
23rd-Feb-2008 02:59 am (UTC)
This release is sweet! ♥

I'm not really into JE, but I can learn? Haha. XD
25th-Feb-2008 07:50 am (UTC)
I'm downloading it as I type~ I'm sorry my cover lines were so fail~ heh. But it's good Xia was able to get hers in! ^_^

The mixing is good, I think! I think some of the singing was a little soft for this kind of song~ but just at times =3 It's just kind of an angry song. XD
Mikan is such a feel good song and I think this version captured that well - it felt cheerful =3

And, I'm always up for participating, and I really like Johnny's so~ 8D
25th-Feb-2008 08:09 pm (UTC)
Oh my God the singles sound AWESOME. The energy is great and we all sound in tune.
And I literally had a fit of glee when you mentioned doing a NEWS or any JE song. I'm so up for weeeek @_@ Or Hoshi wo Mezashite~
This page was loaded Feb 28th 2017, 10:19 am GMT.